• ۰۲۱۲۲۲۰۳۰۶۰

" شرایط و مقررات "

لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی مزید به دقت ملاحظه فرمایید .

 

ورود کاربران به وب سایت مزید زمان استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط مزید به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات مزید است . توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مزید از سوی کاربر است .

همچنین شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.

" قوانین عمومی "

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های مزید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و همینطور کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتیکه در قوانین مندرج ، رویه ها و سرویس های مزید تغییراتی در آینده داشته باشد ، در همین صفحه منتشر و بروز رسانی می شود و شما توافق دارید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییراتی است .

 

" تعریف مشتری یا کاربر "

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام تکمیل کرده است و یا به درخواست ایشان توسط تیم مزید درج شده است ، به ثبت سفارش و یا هرگونه استفاده از خدمات مزید اقدام کند .

همچنین از آنجا که وب سایت مزید یک سایت خرده فروشی آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری بغیر از تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند .

 
" ارتباط الکترونیکی "

هنگامیکه شما از سرویس و خدمات وب سایت مزید استفاده می کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا ایمیل میزنید ، این ارتباط به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد ، شما موافقت می کنید که مزید به صورت الکترونیکی از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد .

همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد .

جهت اطلاع رسانی رویدادها ، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشن ها ، امکان دارد مزید برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید . در صورتیکه کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل یا پیامک ها نداشته باشند ، می توانند عضویت دریافت خبرنامه مزید را در پروفایل خود لغو کنند .

" سیاست های رعایت حریم شخصی "

شرکت مزید به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند .

مزید متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد . در واقع با استفاده از سایت مزید، شما رضایت خود را از این سایت نشان می هید .

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مزید، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدیوهای تصویری و آموزشی و موارد قابل دانلود و کپی ، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط تیم مزید جزوی از اموال مجموعه مزید محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مزید است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مزید محفوظ میدارد . علاوه بر این، اسکریپ ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط مزید و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار مزید است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد . کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب سایت مزید و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با هدف تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی ، ربات ، یا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای مزید محفوظ است . در صورت استفاده  از هر یک از خدمات مزید، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربران است .

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.raeescofee.com است . ما با هیچ روش دیگری جز ارسال ایمیل یا نامه الکترونیک از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در سایت ، با شما تماس نخواهیم داشت.

" ثبت ، پردازش و ارسال سفارش "

روز کاری به معنی روز های شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنا تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پیگیری می شود . مزید به مشتریان خود در 7  روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد .

کلیه سفارشات ثبت شده در سایت مزید بوسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل ، در صف پردازش قرار میگیرد .

مزید همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد .

با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در وب سایت مزید به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش یا استرداد وجه سفارش برای مزید محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند .

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ الی۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد .

مزید مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری ، پردازش و ارسال می شود . حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای مزید محفوظ است .

در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مزید، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای مزید محفوظ است . مزید در اسرع وقت وجوه دریافتی را به  حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت مزید می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت .

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بطور کامل تکمیل کنند . بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود . بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتیکه این موارد به صورت صحیح یا کامل وارد نشده باشد، مزید جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد .

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که بنام شخص حقیقی صادر شده، بنام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور بنام حقوقی برای آنها صادر شود، نماینده شخص حقوقی با تلفن پشتیبانی مزید تماس بگیرد .

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب می کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور بنام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر  آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود .

کلیه سفارش ها باید از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شود .

از آنجا که مزید یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مقصد خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود .

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، مراکز خرید، باشگاه ها ورزشی، سالن های آرایش، فرودگاه، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد .

در صورت خرید اعتباری استفاده از کد تخفیف یا ووچر پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلیل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد .

در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی مزید ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می شود .

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنای رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند . همچنین تا پیش از ثبت نهایی ، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت ، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد . بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، بویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان تخفیف های ویژه و پروموشن های خاص که دارای محدودیت تعداد هستند ، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالا روبرو نشوند . شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که مزید هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است ندارد .

" خسارت هنگام حمل و نقل "

مزید همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارش ها در نهایت سلامت کامل و بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد . با توجه به بسته بندی استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر و اعلام برنامه مرسوله در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مزید تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران میکند . آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی وب سایت مزید اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به پشتیبانی مشتریان مزید ارسال شود  .

((در صورت هرگونه سوال لطفا با اطلاعات تماس و یا ایمیل زیر ارتباط برقرار کنید))

شماره تماس : ۲۲۲۰۳۰۶۰-۰۲۱

info@mazid.ir