خدمات پس از فروش

شرایط نگھداری، حمل و ارسال ادویه‌جات به‌گونه‌ای است که این کالاھا تا زمانی که تاریخ انقضایشان فرا نرسیده باشد قابل استفاده ھستند.

چنانچه تا پیش از ارسال کالا از خریدتان منصرف شدید لازم است در اسرع وقت نسبت به تماس با واحد خدمات مشتریان اقدام کنید و مراتب را با ذکر شماره سفارش اطلاع رسانی فرمایید. در این صورت می‌توانید سفارش را لغو کرده یا تغییر دھید.

ھنگام دریافت کالایی که خریداری کرده‌اید، حتما پیش از امضا رسید تحویل، آن را به دقت بررسی کرده و در صورتی که اشکالی در کالا مشاھده کردید (شکستگی قوطی، پلمپ نبودن قوطی و یا وجود مغایرت با کالایی که سفارش داده‌اید) از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و کالا را مرجوع نمایید.

چنانچه پس از باز کردن قوطی متوجه بوی نامطبوع یا وجود کپک در قوطی شدید، بدون باز کردن سایر قوطی‌ھا ضمن تماس با واحد خدمات مشتریان نسبت به مرجوع یا تعویض کالای خود اقدام فرمایید.

مزید نمایندگی فروش در هیچ جایی از کشور ندارد اما امکان ارسال کالاهای خریده شده به همه نقاط کشور را دارد. برای خرید حتما باید به سایت مزید مراجعه کنید. در مواردی که مشکلی به وجود آمد، می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت سفارش خود را به همکاران ما اعلام نمایید تا برای شما ارسال شود.